Pink dress and cats


Hej! :* Czy są tutaj jakieś kociary, kocie mamy czy jakkolwiek się określacie? *.* Aby zrozumieć tą stylizację warunek jest jeden musicie mieć kota na punkcie... kota! Hihi :*  Ja mam dwa: kotkę Megi i kocurka Lucky (kocur oczywiście jak to facet zapewnia mi najwięcej "rozrywki": nadgryzione ucho, podrapany grzbiet, złamana noga...ech! )

Gdy tylko zobaczyłam tą sukienkę na Rosegal już wiedziałam, że jest moja! Dość że różowa to jeszcze w przesłodkie koteczki ❤ Uwielbiam te dziewczęce wzory w połączeniu z eleganckimi dodatkami ❤ Jeśli jesteśmy już przy dodatkach to muszkieterki ze srebrnym obcasem mam ze sklepu Renee.pl Prześliczny, elegancki plecaczek (mieliście okazję już podziwiać wcześniej) marki Manzana też tutaj świetnie wpasował się kolorystycznie. Co myślicie o tym połączeniu? :)


Hi! :* Are there any cat's mum? *.* To understand this styling, the condition is one you must have a cat! Lol :* I have two: Megi's cat and Lucky's tomcat (male, of course, as a guy gives me the most "entertainment": nibbled ear, scratched back, broken leg... ech!)

As soon as I saw this Rosegal dress, I already knew it was mine! Pretty pink dress in sweet kitties pattern ❤ I love these girls' patterns in combination with elegant accessories ❤ If you're already at the details, I have a silver-heeled thigh boot from Renee.pl. Beautiful, elegant backpack (you had the opportunity to admire earlier) Manzana brand also fits perfectly here. What do you think about this set? :)

Buty | Boots: Renee.pl
Czapka | Winter cap Answear: Answear
Torebka | handbag: Manzana











4 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.